2018. június 3., vasárnap

Pótlások

Délelőtt borongós, délután napos időszak volt, majd 5 után megint kezdődött a dörgés, felhősödés, némi esőzéssel. Hálisten.
A FB-ra albumokat csináltam a pénteki fotótermés alapján, valamint elmaradt blogírást pótoltam.

Délután Dani jött, hozott 2 almot. Mint megtudtam, felemelték az alom árát, így a különbözetet véletlenül négyszeresen odaadtam. Most egy ideig megint elleszünk az alommal.
Adtam neki egy pitli tyúkhúslevest bőven csigával és sárgarépával, valamint a nagy beszélgetésben odapakoltuk az összes főtt húst, ami megvolt... Formában voltam mindenesetre.
Mindegy, mert érdekes módon a főtt tyúkhúst Haramia sem annyira kultiválja, mint pl. a csirkepörköltet.
Odaadtam Daninak mind a három receptet, amelyen a háromhavi tápszerem van felírva. Majd apránként kiváltja.

Blogpótlással foglalkoztam leginkább.
Lassan utolérem magam!
Bár egy nagy csomó molykihívás még hátravan, azt majd be fogom dátumozni szerintem úgy május végére.

Este hozták Bencét, és ugyanekkor kezdődött A nagy duett döntője. Szerintem szuper volt! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése