2018. június 23., szombat

Lehűlés végre

Hála istennek, lehűlt a levegő. Legalább 10 fokkal van hűvösebb, mint eddig. Állítólag tartós lesz, jövő hétvégéig nem lesz újra meleg.
Haramia szörnyű volt, 5-8-ig feszt nyávogott, bármivel is szolgáltam ki. Jól tartotta magát, aztán nyavíkolt. 8 után tudtam fejbeverve kissé visszaaludni, hogy legalább legyen vagy 6 óra alvásom.

Ma próbáltam először délelőtt kávét inni. Eddig mindig csak délután ittam azt az egyet, most, tekintettel a kialvatlanságomra, ittam egyet nem sokkal felkelés után, és nem volt rossz...

Megnéztem a tegnapi Elifet.
Főztem, mégpedig nokedlis paprikás krumplit kolbásszal. Szilvinek való rájárós kaja.:)

Ma 10 órakor volt a Szent Annában papszentelés. Egy Daninál fiatalabb fiút szenteltek harmadmagával, akivel Dani annak idején sok évig hittanra járt, ministráltak stb. Az ő anyja volt úgy egy évig Dani hitoktatója is. Valamivel később lett elsőáldozó és bérmálkozó szerintem Daninál, de ő elköteleződött. Már a közösségben az "én itteni időm alatt" ez a második, szemem előtt felnövő fiú, aki pap lett. Nem sok, ennyi évtized alatt, de valami.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése