2016. december 18., vasárnap

Kábel és alom

Dani közben megvette a HDMI--HDMI kábelt, másfél métereset.
De még nincs vele semmi, mert közben kitaláltuk, hogy jó lenne e tévészekrény hátulján körfűrésszel nagyobb lyukakat vágni, mert így még hozzáértőnek is nehéz, nemhogy nekem! És mint kiderült, Daninak van körfűrésze.
Na de. Az ugye, fűrészporral jár, tehát hasznos lenne mindent kihúzgálni ott a szekrényből, kifúrogatni a hátulját, majd kitakarítani és visszapakolni úgy, hogy akkor már minden kábel a helyére kerüljön.
Erre meg nemigen elég 10-20 perc, amennyit Dani ránk szokott szánni.
Ismerem Danit, ehhez a művelethez, hogy kipakolás, bepakolás, takarítgatás, ehhez nem lesz türelme, ezért nekem nagyon igyekeznem kell és topon lenni. Ő tudja a fűrészelést meg azt, hogy mit hova kell majd dugogatni, de közben nekem kell majd mindennel pattogni. És baromira nem hiányzik. Pláne, hogy tök jól néz ki a tévé...
Szóval ez még halasztódik.
Mindenesetre azért tudtam vele ma este hozatni 2 csomag aldis almot, odaadtam az árát, plusz még a tegnap főzött sárgarépás párolt csirkecomb és hozzá petrezselymes rizs elnevezésű kajámból odaraktam neki egy emberes adagot; valamint végre Mamu 3000-ét még a november végi ideadás után szülinapjára -- hurrá, még ezt sem felejtettem el...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése