2016. december 8., csütörtök

Folyóiratbeli publikációk

A harmadik csomagban a Képzeld el folyóirat 2016/5. száma volt, mely pályázatnyertes művekből tevődik össze. Valamiért nekem négyből kettőt raktak csak be, ezt nem nagyon értem, mert ha már átmegy szűrőkön, megnyer egy versenyt-pályázatot, akkor miért van az, hogy másoknál 6-8 is megjelenhet, nekem meg csak kettő -- holott azért nem az egész tagság játszik rendszeresen minden hónapban, az írásaim, az a négy nyertes simán belefért volna -- de mindegy. Annak kell örülni, ami van.
Tehát íme a folyóirat:


És a négyből két nyertes versem:


Mivel tudtam előre a tartalmát, hogy tulajdonképp ez is publikáció nyilván, ezért még plusz két példányt is rendeltem belőle, melyek ajándék gyanánt is szolgálhatnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése