2014. november 19., szerda

Ovis fotózás


Bencuséknál az oviban lezajlott a szokásos őszi, műtermi jellegű fotózás.
Szilvi nem volt megelégedve a képekkel, mert nem elég színesek, úgyhogy amíg én nem láttam a fotókat, sokkal rosszabbra készültem.
Nekem mindenesetre ehhez képest kellemes csalódás volt, hiszen az a lényeg, hogy a gyermek jól néz ki rajtuk. Nem mondom, hogy nem lehetett volna egy profi műtermi, kirendelt fotósnak változatosabbá, élénkebbé tenni a képeket, hiszen annyi minden van, amit egy gyerek mellé-alá-elé oda lehet varázsolni kellékként... ráadásul micsoda véletlen, még a gyerek öltözéke sem üt el a háttértől, és ezt tényleg nem lehet előre tudni. Mindenesetre ezer dologgal fel lehetett volna dobni a képeket, az tény; de hát most ez ilyen lett.







1 megjegyzés:

  1. Bencus nagyon aranyos a képeken!
    Szerintem egyáltalán nem lettk rosszak így sem, hogy a pasztell színek dominálnak.

    VálaszTörlés