2014. november 18., kedd

Haramicám

Hétfőtől már nincs gyógyszer -- "elengedett kormánnyal" megyünk tovább.
Sok alvás, nyugodt cica. Eszeget, mint a baj előtt, amúgy haramiásan -- keveset, de eszik. Csikorogva. Mert valami csikorog a szájában, emiatt néha szüneteket is tart. Nyilván a rossz, illetve fogköves fogai...
Van pisi, hétfővel bezárólag 5 napja nincs kaki, kedd reggelre viszont lett 2 haramiás nyúlbogyó! Tudtam, hogy van ilyen, de most tapasztaltam meg, milyen szuper érzés, ha egyszer csak lesz kaki!
Hétfőn délelőttre volt megbeszélve, hogy felhívom a rendelő ügyeleti mobilját, ettől tették függővé, hogy kell-e mennünk még.
11-kor még hangposta válaszolt, majd 1 óra körül visszahívott az orvosasszisztens. Beszámoltam Haramiáról, hogy sikerült a gyógyszerbeadás, működik a macska, ellenben még széklet nincs.
Efelől megnyugtattak, hogy nem kell még nekem ez irányban beavatkozni, hiszen ha nincs bevitel, nincs mit produkálni, ez idő kérdése.
Mondta, hogy referál a doktornőnek, és elvileg, remélhetőleg gyakorlatilag sem kell most mennünk orvoshoz. Hála a jó istennek! Remélem, így marad és stagnál még nagyon sokáig a dolog.
Azért nem vagyok nyugodt...
És észrevettem magamon, hogy tényleg mint anyja a gyereke iránt, olyan vagyok a macskáimmal...
Egyből nem számít, ha sokszor kell almoznom, nem számít, ha virgonckodik éjjel és felébreszt, nem számít, ha hajnalban szeretetrohammal, dorombolva követeli a simit -- semmi nem számít, csak ő éljen, jól legyen. Ugrándozom örömömben egy kis evés, ivás, almozás után!
Nagyon sötét volt a mögöttünk lévő hét. Aludni is alig tudtam. Esküszöm, hiányzott az éjszakai randalírozása, a sok "szemétkedés"-nek nevezett rosszaság, mindent megadtam volna, csak legyen rossz megint!
Az se számít, hogy semmi pénzem nincs, hogy pótsegítséggel tudtam befizetni az utolsó előtti számlámat -- az utolsó az kicsi, és na bumm, később fogom befizetni! --, hogy nincs tovább kajára sem (ami van itthon, abból kell 2 hétig kihúzni), vagy hogy... nem fogok tudni elmenni a nyomdásztalira.
Kit érdekel, ha Haramia életben van?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése