2013. május 16., csütörtök

Kis Celipp


A lomtalanításnál előkerült kis Celipp. Ez szinte hihetetlen, vagy 30-40 éve nem igazán láttam... és közben csak hatszor költöztünk.
Őt nagy Celipp után nagyjából egy év múlva kaptam, valami olyasmi kapcsán, hogy jól szerepeltem egy növendék-hangversenyen, természetesen hegedű a téma tárgya illetve eszköze.
Már meg nem mondom, hogy ő is felfújhatós volt-e, mivel most szinte teljesen lapos, de szerintem nem, mert semmi nyomát nem lelem ennek. Bár nagy Celippnél sem, mert az a rész nyilván el lett dolgozva az utó-kitöméskor, de arra bizton emlékszem; míg erre nem, hogy utólag ki lett-e tömve egyáltalán, vagy csak egyszerűen elenyészett a benne lévő eredeti kitömés...
Milyen szerencse, hogy régi játékaink kedvelései időnként a gyerekeink szimpátiájával is találkoznak. Mert ennek köszönhető megmaradásuk.
Most odaraktam nagy Celipp mellé, az egyik macskafekvőkéhez...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése