2017. augusztus 28., hétfő

Fokozódik

Közérzetemről annyit mondhatok, hogy "a nemzetközi helyzet fokozódik".
Két evési kísérletem volt, az egyik dinnye, amit tétova fogmosás következtében kihánytam; a másik pogácsa, ami megakadt a torkomnál; egy darabig se ki, se be, majd nagy svunggal inkább a kint mellett döntött.

Mai nap megint csak mostam egy géppel, teregettem.
Anyám telefonált, majdnem mindennap érdeklődik szegény, hogy hogy vagyok és nem győz sajnálni. Csak néha nem esik olyan jól beszélni, és hagyom, hogy inkább ő beszéljen.

Még szombaton megjött a készülő HM antológia pdf-je, melyben én is szerepelni fogok, így referáltam róla, és utaltam a részvételi díjat (nyomdaköltség, tiszteletpéldányok) -- hamarosan megjelenik.

Ma kezdődik a Survivor, amit most kedvem lett nézni. Régebben nem tudtam és nem is akartam ilyeneket nézni, de most elkezdtem, és mivel később írom ezt, leírhatom, hogy nem bántam meg. Nagyon jól kikapcsol, és azonkívül csodálatosan szép helyen játszódik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése