2016. szeptember 29., csütörtök

IndyCat 900



IndyCat játéknál egy több évszázad elteltével bekövetkező kerek, a 900. szint.
Mindenképp meg kell emlékezni róla... Az ismerőseim kórusában látható, hogy Szilvi következik utánam, s ő sem megvetendő szinten, a 633. teljesítésen van túl, azért az is remekmű.
Aki játszik vele, tudja, hogy nem egy olcsón abszolválható játék. Viszont tök jó...


És sokadjára el is értem.
Ha belegondolok, hogy elkezdésekor milyen lazán lehetett haladni, azonban 100-on felül már majdnem abbahagytam (és sokan úgy is tesznek, mert a sok sikertelenség nem inspirálja az embert). Kitartás kell, az biztos.


Ez már csak a következő elkezdése előtti jelzés.
Addig ugyanis ezt a táblát senki nem láthatná, míg meg nem csinálta a 900-ig...


Egy ismerősöm mondta régebben, hogy már nagyon súlyos beteg volt, sokszor volt sokkal rosszabbul annál, mintsem elviselhetőnek lehetne nevezni az állapotát.:(((
Viszont ameddig fel tudott kelni az ágyból és játszott, az az idő jelentette neki az összes újdonságot, élményt, kikapcsolódást, esetenként sikerélményt. Valamint el tudott feledkezni néha kicsit a fájdalmáról, bajáról...
Időnként tényleg sokat jelent, és sok felnőtt, meglett korú embert ismerek, aki felnőttként is szeret játszani.
Emlékszem, én is kihasználtam pl. a gyerekek kiskorát, akkor még nyilván a fasorban sem volt net... Nagy örömmel az ő koruk ürügyén mindenfélét, rendszeresen játszottam velük. Nagyon boldogok voltak, hogy részt vettem velük mindenfélében, legyen az puzzle, kártya, társasjátékok ezer fajtája, vagy akár rajzfilm a mozikban. Mai napig szeretek játszani...
Úgyhogy csinnadratta teljes gőzzel.:)))
Ez csak a kép kedvéért, egy jóval korábbi cicás, itt valószínűleg nem nyertem, mert a fekete nagyon el van kámpicsorodva. Viszont majd egy legközelebbi nyerésnél beteszem a sikeres játék végén hurrázó boldog cicát, mert olyan cuki!:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése