2016. augusztus 3., szerda

Szerda

Ma direkt felhúztam az órát, hogy túl ne aludjak, mert ez a fél 3-as fekvés nem eredményez fürge felkelést azért önmagamtól...
Kizárólag készülődés, gépbekapcsolás semmi szín alatt, nehogy itt ragadjak. Azért kell minden menés előtt több óra idő, hogy egügyileg le tudjam rendezni a dolgaimat, mert sajnos, mindig, bárhová való menésem is van, sajnos, biztos idegi alapon, de hasmegyek. Egyébként Szilvi is ilyen -- ő kapott Frontint erre az esetre, és állítólag használ is, mivel hogy pszichés alapon van.
Nem véletlen azért, hogy ha nem megyek sehova, nincs semmi gond, jön, amikor jön és általában még délelőtt megvan, egyszer, oszt jóvan. De ha bárhova megyek, akkor feszt a budira kell rohangálnom...
Na mindegy, lényeg, hogy összeírtam a szokásos gyógyszerlistát -- most úgy láttam, hogy a Nitromint retard maradt elég, mert nem kettőt, hanem egyet szedek, így azt most nem kellett, de az összes többit igen. A Betaloc volt a legfontosabb.
10.10-re értem az orvoshoz, háááát... mit ne mondjak, adjak hálát, hogy sikerült. Ugyanis megint szabadságolás van, és a rendelés első felében, azaz 10-ig kellett volna menni! De mivel már volt egy ilyen 1 hónapja is, mikor anyám gyógyszereit írattam, nem tudtam, hogy ebből fogunk egész nyáron kiállni.
Most megint egy új, sosem hallott doktornő volt, és azon imádkoztam, hogy ha mondjuk, az asszisztensnő nem járt kint 10 előtt óta, akkor mondhatom, hogy itt voltam 10 előtt... és még megírathatja a receptet! Hát kb. így is volt, ugyanis kijött olyan negyed 11-kor és már voltak utánam ketten is, akiknek kínjuk volt, egy néni, aki be is ment, és egy hölgy egy gyerekkel, aki szintén csak gyógyszerért jött.
Nagyon megkönnyebbültem, hogy mégsem jöttem potyára, és meglesznek a receptek!!
Én mentem legelébb, de természetesen az én ügyem intéződött el legutoljára, de sebaj! Elintéződött!
Kiváltottam mindent a gyógyszertárban, még kértem egy kis dobozos (mert van kétszer akkora tartalmú is!) Panangint, és fizettem 11710 Ft-ot! Pedig ekcémakenőcseim és a Nitromint nem volt benne, valamint most nem kell a méregerős fő csontos gyógyszert szedni... sőt Refresh sincs benne...
JJJJó. Ezek után átmentem pár méterrel odébb a kedvenc Gyógynövényboltomba, ahol vettem egy-egy félkilós lóbalzsamot magamnak és anyámnak. Valamint nekem egy Diana-sósborszeszes reumakenceficét bedörzsölésre (ezt a térdemre gondoltam használni), míg a lóbalzsamot meg bárhova, hát, derék, váll, nyak stb. Itt is tejeltem 3700 Ft-ot, ebből persze az anyám 1290-je ki volt fizetve nekem.
Hazafelé vettem fel a Coopnál pénzt, és bemenve oda, vettem a bérletes nénitől egy nyugdíjas bérletet.
Aztán a piacon 10 cső kukoricát, szépek és csak 60 Ft volt db-ja, míg pl. a Pennyben akciósan 99 Ft...
Ennyi vót, épp számoltam, gyakorlatilag majdnem oda az fht.-m... Hiába, ennyi.
Oké, még holnap talán belefér a Félix az Aldiból, de aztán tényleg ennyi.
Miután túlestem, majdnem fel lehetett velem mosni a padlót, úgy szakadt rólam a víz, pedig elfelé menet még kifejezetten jóleső hűvös árnyékban mentem.
Szilvi még eztán ment le a környékre, a CBA-ba, Coopba, teákat hozott, meg anyámnak 1 kg uborkát.:)
Úgyhogy kb. egy órát neteztem, majd főztem kicsit és leültem dolgozni.
Túllettem a G, Gy-n.
Közben Bencust is hazahozták, és utána már én sem kezdtem új betűhöz, mert szerda eleve alig várt szulejmános.:))
Danival beszéltem, hogy megvan a lóbalzsam is és az uborka is.
Mondta, hogy majd holnap értejön és úgy megy ki anyámhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése