2015. november 26., csütörtök

Dani 30! :)

Boldog 30. születésnapot kívánok
Daninak,
Isten éltesse sokáig!


Ami hihetetlen, hogy 30 éves... Az én pici "csecsemőm". Lehetetlen...
Amúgy is, mert mai napig tisztán emlékszem, mintha tegnap lett volna, mikor én voltam 30 éves. Ő akkor volt 9 hónapos... Gyeden voltam és anyukám vigyázott rá annyi időre, míg felmentem a városba, mert három dolgot el kellett intéznem. Az egyik 3 tekercs film beadása volt az Ofotértba. Már akkor is imádtam fotózni... A másik két dolgomra nem emlékszem, de gyorsan intéztem, ne kelljen anyámnak sokáig helyettesítenie, bár Dani jó gyerek volt: evett, aludt, tisztába kellett tenni -- de ennyi.
Fekete vékony, de sűrűn horgolt, ejtett vállú blúzban voltam, elöl válltól lefelé, összetartóan futott két piros csík, ennyi volt az összes "díszlet" rajta. Derékban volt passzent... piros csőnacival. 52 kg.
És azon gondolkoztam magamban, hogy úristen, én már 30 éves vagyok, és ezt vajon más is látja-e, meg hogy ez lehetetlen...
Aztán tessék.

Egy kép abból az időből:

2 megjegyzés: