2015. november 27., péntek

Adventi díszítés

Szilvi közben egyik este Bence hathatós segítségével (segített tisztára törölni az üvegfelületeket) megcsinálta az adventi lakásdíszítést.
A szokott díszítőelemek mellett eddig nem használtakat is fedeztem fel, valamint az én ajtóm is kapott 4 olyat, melyet eddigi adventekkor máshol láttam (azt hiszem, a konyhaablakon).
Most a konyhaablak újat kapott:


Ez az én szobám üvegén fér jól el:


A Szilviék szobája ajtaja nagyjából a szokásos, de vannak új elemek is, így kissé más elrendezéssel az eddigieknél. Lefotóztam a konyhából is, a másodikat pedig az én szobaajtóm mellől -- szűk a folyosó, nincs távolság, így szemből nem fér bele, csak oldalról. Szerintem tök jó lett.


A konyhaajtón az én megszokott csecsemő-testtartású és menésű Mikulásom halad a sok kis állatkával; felette a pasztellszínű hóemberes téli táj, amit szeretek.


Aztán pedig sikerült nagyjából egyben is láttatni a két ajtót:


Hangulatosabb így, nem vitás; más a hangulat. Advent a titokzatosság, várakozás ideje...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése