2013. november 14., csütörtök

Némi kísérteties kihívás

A fekete ruhás nő
Hullócsillag kihívása - 35. játékosként csaptam le rá.


Ma valahogy a borzongásé nálam a főszerep… hát célozzunk meg vele egy újabb kísértethistóriát; ezúttal a Susan Hill-féle A fekete ruhás nő-t!
A kihívás teljesítéséhez szigorúan határidőn belülről -- december közepéig -- (vékonyka könyv, tehát nem túl lehetetlen feltétel), mielőtt éjfélt üt az óra (kár, hogy nincs tizenharmadik hónap) kérek egy olvasási ÉS egy értékelési linket; esetleg megtoldva a filmadaptáció pármondatos véleményezésével is, és megy a medál!
Borzongásra fel!

Több sem kellett, megkerestem pdf-ben, és gyakorlatilag 1 nap alatt elolvastam. Jól tettem!:))


A filmadaptációhoz nem volt mit mondanom, mivel nem láttam; de én nagyon meg voltam elégedve a könyvvel is. Viszont értékelést természetesen írtam.
Nemsokára jött is a 108. plecsni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése