2013. november 28., csütörtök

Évi 20000 oldal kihívása

20000:)
címmel Dodesz56 indított kihívást, erre a 207.-ként neveztem.


Láttam már olyan kihívást, ahol egy év alatt 10000 oldalt kell olvasni. De mivel ez nekem már megvan, ezért gondoltam, csinálok egy hasonlót. Csak most 20000 oldalt kell kiolvasni 2013-ban. Az olvasások január elsejétől érnek. Írjátok le, hogy mit olvastatok (szerző, cím) és az hány oldal volt. Vagy csináljatok egy polcot, és megjegyzésként írjátok oda, hány oldal. Sokféle megoldást elfogadok.:))
pl.: http://moly.hu/polcok/2013-88
Ui.: Ha valakit egy hét után se zöldítek, az írjon nyugodtan nekem, mert azt valószínűleg valamiért nem vettem észre.:) Már előfordult, sajnos.


Az előző kihívás teljesítésadminisztrációjával töltött idő nemigen megy kárba, hiszen azt több kihívásra is fel tudom használni. Ami olvasás folyamatban van, természetesen nem számoltam bele, szóval összesen ez évben eddig: 31516 oldal olvasáson estem túl.:)
Megkaptam a 119. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése