2018. december 2., vasárnap

Vasárnapi vidámságok

Advent első vasárnapja lőn.
Szilvi lassacskán elkezdi a lakásdíszítést...

Dél körül rakott húsos makarónit kezdtem csinálni, és ez 2 órahosszat be is tartott.
Közben egy gyors hajmosást is összehoztam.

A rakott húsos makaróni ehető lett, és félre is raktam anyámnak egy jó adagot.
Az biztos, hogy fél kiló makaróni, fél kiló darált comb, 20 dkg reszelt sajt és 4 dl tejföl + fűszerek, amiből összeállt. (Anyám később nagyon dicsérte, és bár én egy tányérnyit ettem összesen, elég gyorsan elfogyott.)


Szilvi kiporszívózott nálam hál' istennek. Anyámmal beszéltem telefonon.
Kiolvastam Kántor Zsuzsa: Csalánba nem üt a mennykő c. könyvét.
Tévében megnéztem az Elif csütörtök-pénteki részét.
Este 7 előtt hozták Bencét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése