2018. december 5., szerda

Mikulásozás

Egész nap várakoztam a postásra, mert az ő intervalluma 11:30--16:40. Nem igazán lehet nyugodt lélekkel lemenni bárhová, és ez igen hosszú idő! Ráadásul legtöbbször hiába.
Most nemcsak az fht-mat várom már egész héten, hanem a rendelt könyvet is. Nem azért, mert sürgős, hanem mert nem tudni az időpontot, és nem szeretnék nem itthon lenni.
Szilvi tegnap kétszer volt boltban, és hogy itthon van a gyerekkel, ma nem ment sehova. Ám nem biztos, hogy meghallják a csengőt, úgyhogy biztos, ami biztos, ha nem muszáj, maradok és várok.

Móninak küldtem a hétfőn, Kisbosziról készített fotókból, meg írtam róla, hogy hogy van.
5 után Szilvi intézkedett, hogy tán meg kéne jöveszteni a Mikulást -- nálam. Mivel ilyenekre még itt van némi hely az ágyamon és mellette.
Tehát mikulásoztunk... és én is kaptam.😊 A virgácsnak különösen örültem, olyan szép!😍


Az én "adagom", és amik benne voltak:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése