2018. december 19., szerda

Otthoni

Beraktam egy mosást, míg ment, addig összeszedtem a maradékokat a hűtőből, és ami olyan volt, összevágtam és előkészítettem a lenti macskáknak.

Neteztem, teregettem, olvastam, ebédre sütöttem egy mirelit rántott halrudat, spenóttal töltve.
Amilyen egyszerűnek gondolnánk, annyira gáz, mert még fröcsigátló fedővel is borzasztó a sütése; rosszul vagyok tőle. Ha nem kedvelném annyira ezt a fajta rántott halat, inkább hanyagolnám a megsütését. Utána félméteres körzetben fel kell nyalni a konyhát.

Egy fél fecskendőnyi Neostomosan + egy liternyi víz keverékével bespricceltem az egész lakást, nem mintha aktuális lenne, de már régen volt. A nyári bolhásodás után fő a megelőzés. Szerencsére Honestyt nem zavarja e művelet, sem a szag, szóval nyugton marad. Direkt figyelek rá ilyenkor jó ideig, be ne nyalja, de nem szokott próbálkozni. Érdekes módon a szag számunkra továbbra sem olyan, mint amilyet még a nyáron a doktornő hangsúlyozott, hogy borzalmas meg förtelmes. Némi kis festékhez vagy enyhén hígítóhoz hasonló, de semmi különös. Ennél sokkal, de sokkal rosszabbakat is szagolunk néha...

Nagy mázlim volt, mert a tavalyival ellentétben megtaláltam a plébániánk számlaszámát. Emlékszem, tavaly hiába kerestem égre-földre, nem rakták ki az oldalukra, úgyhogy csak muszáj volt elhozni egy sárga csekket és azon befizetni az éves egyházi hozzájárulást. Senki nem kötelez egyébként erre, senki nem küldene végrehajtásra és egyebek -- de ezt így szoktam meg, hogy év végéig befizetjük az évre szóló hozzájárulást. Nálunk ez az éves kereset 0,5 százaléka, szóval nekem az fht.-hoz képest 1400 lenne (sőt egyedülállóság okán még ennek a fele!!), de én 6000-t szoktam befizetni és kész. Ha abszolválom, akkor vagyok nyugodt, és az nekem rengeteget jelent. Egyébként is sokkal többet kaptam, kaptunk már onnan, amely dolgok nem okvetlen pénzben mérhetők...💜

Este Konyhafőnök és BK, valamint hiányérzet annak kapcsán, hogy sok éve ez az első szerda, hogy nincs Szulejmán...😮

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése