2018. december 28., péntek

Pihenős

Hasonló nap az előzőekhez, blogpótlással igyekeztem haladni.

A hűtőből szelektáltam kicsinyég, maradékokat vagdostam össze és készítettem elő egy dobozban a lenti cicáknak.
Szilvi ma a Lidlbe ment, rábíztam, hogy vigye le a macskakaját.
Nemes feladatként ma vécét súroltam, Honestyt fésültem.😸

István ma legalább 6-szor telefonált. Mivel úgy van, hogy szilveszterkor megyek Pestre, hát most már nagy előkészületeket folytat, és amúgy hiába mindent jól megbeszéltünk, azért ha ott van valamilyen boltban valami árunál, amit meg kéne venni, mindig felhív, hogy biztos-e, hogy az jó lesz...🙈 Pedig egész biztosan az elmúlt bő évtized tapasztalatai alapján önállóan is meg tudná oldani ezeket a dolgokat.😇
Anyám telefonált, vele is jól elbeszélgettünk.
De azért sikerült megnéztem a Nyolc évszak hátralévő 6-7-8. részét -- hisz szerencsére pendrájvról megy -- úgy 5-6-szor leállítva.😁

Ismét ledöbbentem, mennyire gyorsan múlik az idő...
Megemlékeztem, gyertyát gyújtottam -- ma 7 éve hunyt el nagynéném, keresztanyám... Novemberben töltötte volna a 89. életévét.
Egész életemben szoros kapcsolat, kötődés volt köztünk, ő anyám nővére volt. Saját család híján MI voltunk neki a családja. Élete utolsó félévében mindennapos gondozója én voltam, mivel szinte hónapra pontosan akkor bocsátottak el második munkahelyemről 36,5 év szolgálati idő után, amikor ő leesett a lábáról...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése