2018. december 8., szombat

Vásár az ünnep előtt

Ma végre délelőtt nagykervásár volt az iskolában, erre most kimondottan pályáztam, mivel az ajándékozásom nagyját onnan szándékoztam megoldani.
Reggel bekészítettem egy mosást, s mire elkészültem a reggeli szokott teendőkkel, cicával és magammal; le is járt. Kiteregettem, majd elgyalogoltam az iskolába.
Elég nagy tumultus volt, szokás szerint sorbaálltam még kosárért is, de türelmem határtalan.
Meglehetős gonddal nézegettem át a felhozatalt, és igazán szerencsésnek mondhatom magam, mert szinte mindent sikerült beszereznem, amit akartam! Fizettem is majdnem 15 ezret, de a lényeg összejött (nyilván, ha a Szilviékét is itt rendezem és nem hárítom át szokásosan őrá -- amit ő is jobban szeret persze --, jóval több lett volna). De a fizetésnél sorbaállva konstatáltam, hogy nemcsak én vagyok így, gyakorlatilag mindenki ötjegyű összeget fizetett... Nem hülyeség ez a vásár, nagyon sok "gondot" és hiányt megoldunk általa.
Tudtam, hogy még veszek ezt-azt, ami már bárhol kapható, de a fő cuccok megvannak.
Otthon rendszereztem a dolgokat egyelőre külön zacskókba, a csomagolás majd később fog történni; venni kell vagy 3 tekercs csomagolópapírt.

Bencét közben elvitték holnap estig.
Beraktam még egy mosást a gépbe, s közben párolt csirkemellet készítettem gombamártással, basmati rizzsel.


Ebből anyámnak és Daninak is raktam félre egy-egy dobozzal.

Megnéztem a hétfői és a keddi Elifet, valamint este az X-faktor elődöntőjét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése