2018. augusztus 24., péntek

Mesekönyves

István letöltött nekem mesekönyveket, a molyos gigantikus mesekihívás kapcsán. De amúgy is szeretem a meséket, és hát ugye, jelen korunkban gyakorlatilag dömping van csodaszép mesekönyvekből... Az én gyerekkoromban nagyon sok mesekönyv vaskos volt, és alig voltak benne rajzok... mégis olvastam. Most nem győzöm néha pótolni az akkori vizuális hiányt, és meseolvasás mellett legeltetni a szemem az időnként tényleg fantasztikus illusztrációkon.
Úgyhogy ma elolvastam 8 mesekönyvet -- de hol van még ez a vállalt 50-hez...!

A postás kétszer csengetett (ez komoly, mindig kétszer csenget!), Szilvinek hozta az iskolakezdés előtt neki járó utalványt.
Bencét elvitték délután.
Megnéztem a tegnapi Elifet, Istvánnal telegráfoztunk.
Dani este hozta a szennyesét, s mivel majd holnap készül anyámhoz, odaadtam a számára vett dolgokat; a göngyöleget, száraz kenyeres gyűjteményt és 10 tálkás macskakaját (ami a lényeg).
Este BK, és ha jól emlékszem, más esemény a naplementén kívül nem emelte a nap fényét.😇😇

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése