2018. augusztus 3., péntek

Fasírt Félixszel :)

Ma sem jött a pénzem, de már alapból gondoltam, hogy itt már a jövő hétig nem lesz semmi.

Apró fasírtot készítettem és tört krumplit hozzája. Finom volt, mindenféle elfogultság nélkül.😈


Szilvi lement az ebédért -- általában Bence nélkül szokott lemenni, és vagy felhozza egyből, vagy pedig csak a közelben vásárol be. Bencének nincs ezzel problémája, ha okostelefon van a világon. Míg nem volt, emlékszem, mindenhova ment az anyjával, szeretett menni bárhová. Mondjuk, most annyira meleg van, hogy jobban jár, ha nem megy.
Fél 2-kor elvitte a nagynéni.
Ezután Szilvi elment tescózni, ahol többek között bevásárolt akciós Félixből is (6 db 12 tasakos doboz!), meg DM-es tálkásból is hozott tízet. Lassan nézegetni kell a tanszereket is, bár már sok minden megvan apránként. Mindezzel együtt estefelé került elő.😄
Igaza van, felszabadul Bence "alól", ráadásul ott jó hűvös van. Meg ráér.

Honesty vizezős törülközőjét kimostam már kézzel. Nyűgös volt a dolog, mert áztattam egy csomót, és így is kézzel kellett leszedni nyilván a több maréknyi szőrt.

Megnéztem a tegnapelőtti és a tegnapi Elifet, valamint a BK-t.
Elolvastam Karin Alvtegen: Árulás c. könyvét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése