2018. augusztus 31., péntek

Hónap végén

Netezés, olvasás, levelezés...

Bencét elvitték kora délután.
Megnéztem a szerdai, csütörtöki Elifet.

Anyám telefonált, jól elbeszéltettünk.
Dani jött, hozta a szennyesét; pakoltam neki egy jó adag fasírtot és tört krumplit.

Végre megszáradt a két rongyszőnyeg -- ez azért nem egy nap alatt száradt be! --, úgyhogy kiteregettem azokat a helyükre. Behoztam az erkélyről a megszáradt Iams fekvőkét is és kipakoltam.
Este BK.

Ventilátoros meleg van.
Micsoda mázli, hogy szeptember első két napja hétvégére esik, így még kapnak pár napot az iskolások. Milyen érdekes, már hivatalosan sincs évnyitó, csak az elsősöknek... Annak idején (a gyerekeim iskoláskorában) még igencsak meg volt adva a módja -- nem beszélve fél évszázaddal ezelőtt a mienkről... Zászlóbevonulás, dobpergés, jelentés... Himnusz, beszéd, vers, ének, Szózat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése