2018. augusztus 11., szombat

Nyakfájós mosónap

Három géppel kimosattam, a ruhaszárító majd összeroskadt. Fél napig ez ment, teregetéssel egybekötve.
Ma kissé fájt a nyakam, egyik oldalra sehogy sem ment fájdalom nélkül a mozgatása, teljesen beállt. Elhiszem, hogy esetleg a ventilátor lehet a ludas, de nem lehet kibírni anélkül. Mindig igyekszem nem direkte állítani útba valamelyik testrészemet, meg hogy ne legyen túl közel sem, de attól még előfordulhat ilyesmi. És ez még mindig könnyebben kibírható, mint ez a földi pokol a hőséggel.
Bekentem a nyakam Voltaren kenőccsel, estére már sokkal jobb lett.

Megpirítottam egy doboz löncshúst hagymán, majd négysajtos mártást kavartam, összerottyantottam. Főztem ki orsótésztát, s a szószt húsostól ráborítottam. Petrezselyemzölddel tarkítottam, én szeretem az ízét is a kajákon.


Neteztem, játszottam, csetelgettem, megnéztem a tegnapi Elifet.
Kiolvastam Agatha Christie Feketekávé c. könyvét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése