2018. július 30., hétfő

Hőség és cipelés

Szilvivel befizettettem 4 csekkemet, plusz az anyámét. Rábíztam a nyugdíjas bérletem megvételét, valamint szemcseppet saját részre. Meg hát nyilván vásárolt, amit kell. Mindenféle kilós, literes, flakonos dolgot ő szokott cipelni.
Ezen túlmenőleg én is felkerekedtem, és busszal megjártam a Tescót oda-vissza, igen gyorsan.
Magába a Tescóba nem mentem, csak a DM-be tálkás macskakajáért (20 db), az FN-be akciós Félixért (4x12 tasakos doboz), ezenkívül a kínai kajáldánál vettem egy kisadagot elvitelre. Hát nem mondom, hogy nem szakadtam meg, mert majdnem; meg hát iszonyúan dögmeleg volt, ha félórát kellett volna buszra várni, akkor is megvárom, mert ennyi cuccal két megállót kizárt, hogy most tudnék gyalogolni. Tehát az motivált, hogy csak a buszmegállóig vigyem el valahogy vállon a két táskát, meg utána haza és fel. Muszáj a degeket ellátni...

Kibírtam, megúsztam. Elpakoltam, ledőltem egy húsz percre. Ezután ettem, neteztem, olvastam.
Este bundáskenyérsütés, BK. Elolvastam Gárdonyi Ábel és Eszter c. könyvét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése