2018. július 2., hétfő

Hétkezdés a 8. színezett bagollyal

Délelőtt tettem egy fordulót a szelektált gyűjtőhöz, majd a DM-ben és a Sparban "kőtekeztem".
Azután netezés, olvasás, levelezés, bagolyszínezés.

Készülni fog nemsokára egy antológia, melyben most nem versekkel, hanem rajzokkal fogok szerepelni. Ezt levelezgetjük már néhány napja a szerkesztő-kiadó-költővel, akivel több levélváltásban egyeztetjük az infókat, mi a különbség az anyagküldésnél a versekhez képest, mik kellenek hozzá, hogyan kell zajlania a dolgoknak. Elküldtem az odaszánt rajzokat (nyilván a lefotózott változatukat), hogy egyáltalán megfelelnek-e. Biztatást kaptam. Mivel portrék, kellenek a rajta szereplők engedélyei. Ezzel remélhetőleg nem lesz probléma. Úgyhogy innentől már rajtam áll az összes kritérium teljesítése és átküldése.
A bagolyszínezőm eredménye. Kb. 3-szori, átlag kétórás nekiveselkedés után készült el.


Este BK, olvasás, net, játék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése