2017. november 29., szerda

Szerda

Szilvi a vásárláson kívül megvette a bérletemet is, rendeztük az egyenleget.
Megnéztem a tegnapi Elifet -- ez már a 60. rész volt! --, főztem zacskós daragaluskalevest, sütöttem szalonnát. Persze nem nyárson... Ez is rohadt nehezen jutott eszembe! Kitalálni mindig azt, hogy mi a fenét is tudnék megenni!
Próbálgattam hívni az onkológiai előjegyzési számot, de erre naponta csak 1 óra 20 percem van. 14 órától 15.20-ig lehet előjegyzést kérni. Mindig foglaltat jelzett.
Hímeztem.
Dani jött az anyámhoz való menés előtt az elviendő cuccok miatt. Bepakoltam a hátizsákba 6 nagy macskakonzervet, 2 rúd macskaszalámit, 800 g száraztápot, 2 tálkásat.
Dani is vett és visz most aldis Topix nagy macskakonzervet és tálkásat, 2-2 vagy 3-3 darabot.
A szárazkenyeret is odapakoltam.
Majdnem 9 óra volt, mikor jött Dani, hozta anyám anyanázsát, mivel nyugdíjosztás volt, valamint a csekkjeit és a pénzt rá.
Dani nagyon reálisan és normálisan, nem bántóan -- nem fogadta el a nagyanyjától a szülinapjára neki szánt háromezret, mondván, hogy a nagyanyjának nagyobb szüksége van rá.
Én pedig a Szilvi névnapjára és a Bence mikulására szánt pénzét az én részemből adtam oda.
Bárcsak nekem sem kéne elfogadni. Mindig úgy terveztem, ahogy régebben is volt, hogy én segítem őt.:(
Közben, előtte, utána: Ázsia, BK, Szulejmán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése