2017. november 4., szombat

Iskolai vásár

Reggel viszonylag jól tudtam aludni, 9-kor keltem.
Összeszedtem magam, és elmentem a Kazinczyba, ahol nagykervásár szokott lenni, újabban szinte minden szombaton.
Sorba kellett állnunk kosárért, de jól haladt a dolog.
Meglehetősen le vagyok már pukkanva öltözködésileg, és tudvalevő, hogy engem aztán soha nem érdekelt a márka meg hogy minél drágább legyen valami. Az a lényeg, hogy tetsszen és elfogadhatóan nézzen ki, ne legyen nagyon csórós és pláne ne rikítson nagyon semmi -- itt is lehet jó dolgokat kapni olcsón. Vettem három felsőt, darabja 1200, egy ötös gumi nélküli, egyszínű zoknit és egy szabadidőgatyát otthonra. Mert az a kettő, amit otthon váltok, többszáz éves viseltesek, ráadásul még mellém férne valaki...
Igen eredményes voltam, s mivel ebben az évben egy klumpán és a farmeren kívül semmit nem vettem -- az előzőekben is másoktól "kinőtt" cuccokat újítottam --, tényleg örültem most ezeknek. A felsők bárhová jók és igen csinik főleg most, hogy levékonyodtam -- ellenkezőjéről mondjuk, a ruhaneműk sem tehetnének.

Megnéztem a tegnapi Elifet, melyet Istvánom lelkiismeretesen minden reggel átküld és már igen megszoktam:), este pedig az X-frakció 12., 4. élőadását.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése