2014. szeptember 12., péntek

Netes szülinapra


Mára bekapcsolva a gépet, még a Google nyitóoldala is szülinapos volt -- azt már elfelejtettem, hogy milyen alkalomból.
Ezt látva el sem tudtam volna felejteni, mi is van ma számomra... Mindenesetre a házimunkát, főzést és macskázást leszámítva ezen a napon nem igazán csináltam a konkrét és a netes köszöntések fogadásán és lereagálásán kívül semmit.
Ez itt a netes része.
200-nál jóval több köszöntés érkezett, melyek közül, akik képpel is megtiszteltek, azokat szokás szerint lementettem egy albumba. Miért? Mert jólesik visszanézni.:) Mert árad belőlük a szülinap. Mert örülünk, hogy mindenek ellenére ezt a sokat is megértük...
Köszönet mindenkinek, aki vette a fáradságot, hogy 1-2 percet szakítson az életéből, köszönet a videókért, privátokért, elektronyos képeslapokért vagy mélért, köszönet a direkt emiatt írt novelláért.
Akik nem tették semmiképp, pedig ráértek, jelen is voltak -- pszt: pedig mellesleg én mindig, minden ismerősömnek, nem gyorsmenetben, saját vagy passzoló fotókkal... és tutira ezek után is, mint mindig, mert nekem úgy jó --, nyugodtan legyenek e gesztustól, vagy inkább anélküliségtől gazdagabbak.:) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése