2014. április 28., hétfő

Bencusért


Én mentem Bencusért oviba, merthogy az anyjának szülői értekezlet következett.
E képeken még nem vette észre, hogy érte mentem: homokozott a többiekkel. Homlokán egy sebragasztó, mely viselését előző pénteken egy csúnya ovis elesés következtében sikerült kivívnia...


Együtt mentünk Szilvivel, csak az anyja ott maradt, én pedig hazavittem Bencust.
Eddig az a tapasztalatom: ilyenkor semmi gond, semmi kuriózum, hiszti vagy bármi normálistól eltérő nincs Bencével.
Hazaérve megnyugszik, 6 éves létére bevágja a cumit és benyomja a mesecsatornát: megnyugszik az egész nap után -- itthon van.
Később jön, hogy inni kér. Aztán enni kér. Aztán pisilni kell. Utána megint ledől a mesecsatorna elé, én meg végzem a dolgom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése