2019. április 3., szerda

Tavaszi virágzás

Mire felébredtem, elhatároztam egy-két dolgot; ne múljanak a napok tétlenül, ha jó idő van.😊
Szóval keltem, rendezkedtem, minden szokásost megcsináltam, majd készülődtem és összepakoltam.
Utána lementem, vettem fel pénzt az ATM-ből, bementem a Coopba és a bérletes nénitől megvettem a nyugdíjas bérletemet.
Aztán buszmegálló, 45-ös busz, ülhettem szerencsére -- s felmentem a Kossuth u.-ra.
Onnan felgyalogoltam a Főtérre, ahol kitörő örömmel érzékeltem a híres-nevezetes, virágzása teljében lévő magnóliafát... Annyit fotóztam, hogy szinte ottragadtam; alig bírtam abbahagyni...


Utána elsétáltam a Nagytemplom mögé az Emlékkertbe, ahol egy csodaszép rózsaszín virágzású fát kezdtem el fotózni -- ennek létezését is a netről vettem, sokan fotózták már ezt is. Ott is időztem egy darabig...


Ezek után átvágtam a Déri térre és a Kölcsey központba, ahol megnéztem a Friss hajtás címmel nyílt 28. Debreceni Tavaszi Tárlatot.
Az anyag többsége igen értékes, emlékezetes anyag. Amúgy stílusilag igen vegyes, de az időszakos tárlatokra ez egyébként is igen jellemző. Mivel e bejegyzésben amúgy is bőséges a képanyag, ezért a tavaszi tárlatról külön bejegyzést készítek.
A kiállítás után bementem az SZTK büfébe venni egy gyrost, aztán pedig a vele szemben lévő buszmegállónál megnéztem, hogy legalább 15 percem van, míg jön nekem egy 22-es, s addig bémentem a Jókai utcába, ahol fehér magnóliák nyíltak. Na persze, ezek itt kicsi fák, és úgy tűnt, virágzásuk hamarabb kezdődött a főtéri nagy rózsaszín fáénál. De azért egész sok képet tudtam készíteni...


Mintha vesztemet érezném, úgy hajszolom a látnivalókat, élményeket... később, bizony, ez igazolást is nyert, sajnos.
A 22-essel mentem hazafelé a Tócósba, és bementem a Coopba, ahol már le kellett rendeznem az 500 Ft-nyi Coop-utalványomat. Tehát vásároltam.
Otthon megettem az "OTI"-ban vásárolt gyrosomat, elrendezkedtem mindennel, majd nyilván letöltöttem a fotókat és nekiestem a napi adagnak Photoscape-pel.

Később Dani jött, természetesen amikor kezdődött a Drága örökös. Valahogy mindig mindenki akkor ér rá, mikor én az esti két, tényleg nem túl hosszú cuccomat nézem...
Hozta a szennyesét, valamint elvitte az anyámnak vitt szandált, és Szilvi is küldött neki egy csomag nápolyit.
Szóval megnéztem a Drága örökös második felét és a BK-t.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése