2019. április 2., kedd

Csak egy keddi nap

A reggeli szokásos ténykedések során a maradékokat számbavettem, és a lenti macskáknak levihetőket előkészítettem kis dobozokba. Így elmosogathattam az edényeket végre.
Neteztem, cseteltem, Istvánnal is leveleztem.
Dél körül lementem, levittem a lépcső alá az előkészített csirkehúsmaradékokat, majd a Sparba vettem az irányt, ahol bevásároltam. Szűkre szabtam a dolgot, mert nagyon kevés pénzem volt. A hiányzó dolgok közül fontossági sorrendet kellett követnem... És csoda történt: még vásárlás közben banki sms érkezett: Istvánom utalt nekem... így vissza tudtam olyan dolgok után menni, melyeket fájó szívvel elkerültem vagy otthagytam...

Egyébként vittem a fényképezőt, és a Spar előtt és után is fotóztam virágzó fákat.
Fél 2-re értem haza, Szilvi már otthon volt, hazaengedték őket korábban. A mai modulvizsga is jól sikerült, mintegy 98%-os lett!
Hazaérve átöltöztem, elpakoltam, ettem.
E-bankon keresztül utaltam a közös költséget, sőt, befizettem a májusi zempléni kirándulásra is, amire már jelentkeztem... Ez mindig rizikó egyébként, mert ki tudja, mi lesz addig!?!?!

Csetelgettem, neteztem, játszottam.
Megnéztem a Drága örököst, a BK-t, az Alvilágot, és éjszaka a Szomszédok 3 részét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése