2019. január 30., szerda

Zombi üzemmód

Nagyon jó volt, hogy nem kellett ma menni sehova, és nem kellett főzni sem.
Olyan zajos voltam egész nap, hogy őrület. Semmi más nem volt, mint orrfúvásos csörömpölés, kettő között meg folyamatos tüsszögés. Közben érdekes lett volna videót csinálni arról, hogy egész nap folyt a könnyem. Mindkét szememből. Mert nem csak akkor facsart az orrom, amikor tüsszögtem, hanem szünet nélkül. Nem láttam, nem hallottam, el voltam tompulva.

Anyám-féle húslevest ettem.
Szilvi befizette 3 csekkemet, plusz az anyáméit, s vett nekem bérletet.
Délután csetelgettem, játszottam, neteztem.
Olyan voltam egész nap, mint egy lassított zombi. A pzs helyett már a takonykór kezdetétől papírtörlő jöhet szóba, mert a pzs ilyenkor szerintem egy vicc. De így is egy tekercs végén járok, pedig rendesen ki vannak használva a darabok!
Amúgy meg, mióta a kemó mellett megjelent az allergiás nátha, mindig van egy százas pzs a konyhában, egy százas a szobában. Mindkettő nagyjából félig volt, mikor kezdődött ez a tortúró -- de most már nyomuk sincs.

Délután így a szlovák sorozat előtt deglettem, megnéztem délután és késő éjjel összesen 5 részt.
Közben este ruszlit ettem, megnéztem a szokásos Örököst és BK-t.
Neocitran, Mebucain.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése