2019. január 18., péntek

Egy újabb péntek

Fizikailag nem volt túl aktív nap, annyira fáj minden részem reumatikus jelleggel, hogy még tornázni sem tudok. A derekamat igaz, hogy néha elfelejtem kenegetni, néha napok is kimaradnak... de régen akkor is, még a lumbágó is javult 1-2 nap után. Most meg semmi.

Szilvi dél körül elment a MÜK-ba, Bence ezalatt itthon volt. Most már jobban van, de így sincs vele semmi gond. Szilvi mindent odakészít neki és hát ugye, az okostelefon... hát az prímán helyhez köti.

Megettem egy sparos kisdoboznyi currys csirke rizzsel című kaját. Tényleg miniatűr mennyiség, de nekem elég volt.
Elolvastam életem első felnőtt képregényét-mangáját, amit Istvántól kaptam: CLAMP: A hóistennő meséi címűt. Érdekes volt... már csak azért is, mert jobbról balra kell lapozni. De amúgy is érzékeny, csipkefinom, igazi japános, szomorú történeteket foglalt magában.

Megnéztem A múlt árnyékában 43-46. részét, a 47.-nél viszont ugyanaz jött elő, mint már az elején is egy résznél: rögtön az elején már nincs hang és leáll. Ehhez természetesen István segítsége kell, remélem, tud segíteni.
Ezenkívül a Drága örökösök és a BK várt megnézésre természetesen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése