2019. január 5., szombat

Csendes szombat

Délelőtt e-bankon elintéztem a közös költség utalását.
Azután regisztráltam egy nagyerdei egyesületi programra, az erdőspusztai kirándulásra 26-án -- aztán majd meglátjuk... szakadó esőben vagy jégpálya esetén nyilván nem megyek.
Fél 2 körül Bencust elvitték.
Csirkeszárnypörköltöt főztem tarhonyával, meggybefőtt kíséretében meg is ebédeltem.


Erőltettem a ténykedést, de valahogy szédültem és gyengének éreztem magam, szerencsére ilyesmi ritkán fordul elő. Viszont elkerülhetetlen volt kivételesen, hogy egy órát lepihenjek. Nem aludtam, csak lazultam kicsit.
Folytatni akartam a szlovák sorozatot, de a soron következő rész az első 2 percben lefagyott... többször is megpróbáltam vagy újrakezdtem, mindig ez lett a vége.
Ezért Istvánt megkértem, töltené le újra, valamint akkor már a tegnapi Drága örökösöket is, mivel az első 20 percet nem láttam.
Miután elküldte ezeket és letöltöttem, pendrájvra kitettem, megnéztem.
Blogpótlással foglalkoztam. Dani nem jött a szennyessel, bár nem is mondta biztosra, és most így nem is sürgős, ha nem megy dolgozni jövő héten.
Hajnali 2 óráig elvoltam az e heti -- szerda, csütörtök, pénteki -- Eliffel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése