2019. január 27., vasárnap

Eredményes

A tegnapi, hozzám képest igencsak aktív nap után -- bár nyilván most sem feküdtem le éjjel 1 előtt -- sikerült 10 után kimászni az ágyból. Nem volt fúrás és kopácsolás, valamint mivel tegnap szokás szerint elvitték Bencét, ilyenkor Szilvi sem jön elő déli harangszó előtt -- szóval lehetett. Természetesen fent voltam, ahányszor kellett vagy Honesty elvárta, de vissza tudtam alvadni.
Kimostam két géppel, kiteregettem utánuk.
Tegnap, ha már el lett húzva az éjjeliszekrény és félig ki is pakolva, hát kirámoltam rendesen, kitörölgettem, majd erőteljes szelektálás után újra berendeztem, szortíroztam.
Ugyanakkor a komód tetejét is rendesen felülbíráltam... likvidáltam, rendszereztem a dolgokat. Később még az egyik sarkán tornyosuló iratokkal teli dossziékat is átnézegettem és helyretettem, amiket kellett. Ezzel el is telt a nap hátralevő fele...

Rántott sertéscombot készítettem sült krumplival, rizzsel.
Ezek után már eléggé hasogatott a hátam, úgyhogy meglehetősen rám fért a pihenés.
Evés után megnéztem a hét első négy napján leadott Elif-részeket, majd A múlt árnyékából 3 részt. Közben megállítgattam, mert telefonált István is, anyám is.
Estefelé hozták Bencust.
A napot eredményesnek ítéltem.😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése