2017. február 13., hétfő

Ropis kihívás

Egy ropi naplója
egy gyerekkönyv-sorozat és egyben ennek a kihívásnak a címe.
Fairy vezeti, 113.-ként veszek részt, mivel most olvasom a sorozatot. Általában 222 oldalasak a könyvek, de sok benne a rajz, 1-2 óra alatt kivégezhetők a könyvek. Mikor erre jelentkeztem, már 4 részen voltam túl.


Egyszerű de nagyszerű kihívás!:) 
- Részt veszek gomb;
- olvass el 3 db ropi naplóját, és értékeld őket. 
Az olvasások a kihívás kezdetétől jöhetnek! 
Teljes dátumot kérek, csak az évszám nem elég!

Előbb gondolkodtam rajta, mi a szöszt írjak értékelésbe három könyvnél, mely lényegében ugyanolyan, csak más kalandokon esik át a ropigyerek. Aztán kiderült, hogy egyáltalán nem okoz nekem gondot arról és úgy írni, hogy ne tartalmat meséljek, csak úgy általában, és még csak ugyanaz sem legyen. Megéri végül is, hogy megkapja az ember a plecsnit, hát nem??))

Az első három részről írtam és azokkal vettem részt.
      Jeff Kinney: Egy ropi naplója
      Jeff Kinney: Egy ropi naplója -- Rodrick, a király
      Jeff Kinney: Egy ropi naplója -- Az utolsó szalmaszál.

Az első részt még szokni kellett, de a többinél hozzászoktam a stílushoz, figurákhoz, jellemekhez, s egész otthonosan olvastam, jól haladtam velük.
Ahogy beküldtem a jelentkezésemet, már jött is a 298. plecsni a teljesítésért...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése