2017. február 28., kedd

Könyvnyerésem

Tegnap jelezte az írónő ismerősöm, aki egyike azoknak, akinek az összes könyvét olvastam, hogy feladta a könyveket, melyeket nyertem.
Ugyanis indult egy játék a kiadói oldalán (talán Valentin-nap alkalmából), hogy aki vásárolt már e-könyvét, azok között kisorsolja Az ördög lánya I--II. c. köteteit, papírformában. Nem tudatosult ugyan, de így én is részt vettem ebben, és mit ad isten, én nyertem meg. Igaz, olvastam már ezeket e-könyv formában, tetszettek is, de most aztán megvannak papírkönyvben is. Ami elég hihetetlen, mert nem vagyok az az igazi nyerő fajta.
Szokatlan volt az is, hogy simán adta fel, és mégis megkaptam mára, azaz másnapra. Befért a postaládába, Szilviék hozták fel délután.
Mindenesetre örülök, hogy ideért, örülök, hogy én nyertem meg, és írjon még sok ilyen jó kis regényt az írónő!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése