2014. március 23., vasárnap

Ünnep alatti olvasás kihívása

Március 15.
címmel futott somonik kihívása, melyen 149. voltam.
Nem azért kapta a címet, mert témába illőt kellett olvasni, hanem az ünnepen kellett olvasni könyvet az alábbiak szerint:


Folytatódnak a nevezetes napokhoz kapcsolódó 3 napos kihívások. 
A lényege, hogy olvassunk március 14-e és március 16-a között legalább 1 könyvet. 
Tehát: 
– 3 nap alatt olvass ki 1 könyvet (március 14-én befejezett könyvet is elfogadok, ha 3 nap alatt olvastad ki, tehát március 12-én kezdted el);
– pontos olvasási dátum kell és lehet újraolvasás is; 
– minimum 100 oldal legyen, mangából minimum 200 oldal.

A kihívást Robert James Waller: Madison megye hídjai c. könyvvel teljesítettem, mivel véletlenül pont akkor ezt olvastam el 2 délután. Jött is az érte járó, 169. plecsni.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése