2014. március 1., szombat

500 oldalnál nagyobb kihívás

Túl az 500-on
címmel Narayan vett át egy kihívást, 734. résztvevő voltam benne.


UPDATE: a kihívás véghatárideje 2014. december 31.-re módosult, bízom benne, hogy mindenkinek lesz ideje ennyi idő alatt teljesíteni a feladatot. :)

Sziasztok, átvettem ezt a kihívást, nem változtattam semmit, az olvasások 2012. január 1-jétől jöhetnek. :)

Olvassunk olyan könyveket, amik több mint 500 oldalasak! Akár elektronikusan, akár nyomtatott verzióban.
Kalandra fel, hajrá molyolók! 
A teljesítésről: 
– minimum 1 könyv; 
– lehet elkezdett könyv; 
– a könyv befejezésének időpontja számít; 
– újraolvasott nem számít;
– ha elolvastad, írj egy értékelést és linkeld be.
Ha mindez megvan, kattintok is a teljesítésre.

A következőket vittem, melyek közül az utolsóhoz írtam értékelést.
       J. R. Ward: Életre keltett szerető 
       J. R. Ward: Feloldozott szerető 
       J. R. Ward: Megváltott szerető 
       J. R. Ward: Megbosszult szerető 
       J. R. Ward: Halhatatlan szerető 
       J. R. Ward: Beavatás 

Megérkezett a 164. plecsni:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése