2017. december 31., vasárnap

Zenés kihívás

Zene. Varázslatosabb bármely mágiánál!
suzq kihívása, melyen 238. résztvevő voltam.


A címben olvasható mondatot Albus Dumbledore mondta a Harry Potter és a bölcsek köve c. műben, és milyen igaza volt. :)
A kihívás teljesítéséhez hozz egy könyvet, amihez valamilyen módon kapcsolódik a zene. Nem kell, hogy az egész történet erre épüljön fel, az is elég, ha csak megemlítik benne, hogy valaki épp zenét hallgat, koncertre megy, valamilyen hangszeren játszik, énekel stb. Teljes dátumos, kihívás kezdete utáni olvasásokat fogadok el, értékelés nem szükséges (de ha van, örömmel olvasom), elég csak az olvasási linket hozni, illetve egy (értelemszerűen a könyvből származó) zenével kapcsolatos idézetet.
– 
2017. 05. 14-én átvettem a kihívást. Igyekszem minden nap zöldíteni, ha 2-3 nap után nem kapjátok meg a kitüntetést, akkor valószínűleg figyelmetlen voltam/elfelejtettem, ez esetben nyugodtan írjatok! 
(Saját teljesítésem a jegyzetekben.)

Ehhez Velencei Rita: Kávé és krémes c. könyvét vittem, melyben igen gyakran van utalás konkrét zenékre, zenehallgatásra, úgyhogy nem volt nehéz idézetet vinnem.
Megkaptam a 319. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése