2013. szeptember 21., szombat

Szülinap a gyerekektől

Még nem is dicsekedtem el, mit kaptam a gyerekeimtől szülinapomra.
A napján Szilvi köszöntött, szűkös lehetőségeihez mérten, de aranyosan. Kaptam tőle szükséges fogyóeszközöket, mint például dezodor, arckrém; valamint nasicsomagot, úgymint édességeket, amiket szeretek, ebbe beletartozik a Milka mazsolás-mogyorós tábla, nosztalgiás savanyú cukor, gumicukor, zselés cukor, gyümölcsös töltetlen aprócukrok; de kaptam tökmagot és hántolt napraforgót is.:)
Ezenkívül Bencus által egy autóablak-árnyékoló cicafejet, hogy nehogy cicával asszociálható dolog ne legyen már a cuccok között... igaz, hogy természetesen nincs autónk, de fel lehetett rakni előszobaszekrényt díszíteni...
Mindjárt nagyobb kedvvel nyitogatja az ember a felső szekrényt!... ;-D


Danitól pedig -- sose találná ki senki -- egy, a macskáknak régóta esedékes kaparófát kaptam.
Tudom, az én szülinapom, mégis a macskák vannak előtérben. Dani sem magától vette ezt, hanem amikor rákérdezett, hogy mit szeretnék kapni, akkor első lebeszélő hadművelet után (ó, semmit, van neked mire költeni a kis pénzed), mely nem járt sikerrel (egy anyum van, évi egyetlen szülinappal), azt mondtam, ami már régóta esedékes: egy legegyszerűbb, de új kaparófa. Kérdezte is Dani: nem tudnád inkább vágni a körmeidet?:))) Mert egyébként arra sem tudok egy összegben pénzt kiadni, nincs miből maradjon annyi. Mivel elég drága, felajánlottam, hogy mindenképpen adnék bele én is, de nem hagyta. Azt mondta, nem ajándékozunk háromnegyed kaparófát.:))
Dani már nem csodálkozott különben, megszokta az igényeimet és tökéletesen, szavak nélkül is érti az indokaimat. Nem mintha nem lenne szükségem személyes dolgokra, de minek nekem flanc, még nem szakadt le minden rólam, akár 15 éves dolgokat is hordok. A macskák pedig ne szenvedjenek hiányt semmiben, nekem sem mindegy, mit kaparnak kaparófa helyett -- bár Honesty szükségből tán, de szívesen kapirgálja már vagy egy éve a régi kaparófa kopasz kartonhengerét is, mindig tele van a szőnyeg kartonfecnikkel. Azért látszik, hogy örült neki! (Háttérben az agyonkapart előző konkrétum.:))

 
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése