2013. szeptember 27., péntek

Nemesfémek kihívása

Arany-ezüst-bronz
címmel indított kihívást Kristiina, 82. voltam benne.


A kihívás szerintem igen egyszerű. Ahhoz, hogy teljesítsd, nem kell más, mint:
1. Megnyomni a Részt veszek gombot.
2. Kérek 2 db olyan könyvet (olvasási link), melynek vagy a borítóján, vagy a címében megtalálhatók ezek a színek.
3. Az olvasások idejét nem szabom meg, régi és új olvasások is jöhetnek. Értékelés sem kell, de ha valaki szeretné megmutatni, akkor azt is belinkelheti.
Ha ezek a feltételek teljesülnek, jár a kitüntetés.
A könyveket kérem erre a polcra feltenni: (link)
Utánanéztem, nem találtam ilyen kihívást, de ha ti találtok, kérlek, írjatok!
Ui.: Elfogadok olyan könyvet is, amelyen valamilyen arany-, ezüst- vagy bronzérem van.

*
Mivel ez a ritkább, amikor nincs idő megszabva, kényelmesen keresgélhettem olvasmányaim között, és nemhogy két, de 11 könyvet szedtem össze a teljesség igénye nélkül.
Vavyan Fable: Ezüstegér
Dallos Sándor: Aranyecset
Francisco Marins: Az aranybányák titka
James Hadley Chase: Az aranyhal nem bújhat el
Janikovszky Éva: Aranyeső
Jókai Mór: Az arany ember
Karl May: Az Ezüst-tó kincse
Kornyej Csukovszkij: Az ezüstcímer
Lipták Gábor: Aranyhíd
Lipták Gábor: Ezüsthíd
Móra Ferenc: Aranykoporsó

Jött is hamar a 70. plecsni:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése