2013. szeptember 9., hétfő

Rövid vámpírlét kihívása

Egy rövid vámpírlét
Eszter_Kiricsi kihívása, eddig 109 résztvevővel.


Helló! :)
Gondolom, nem csak én vagyok olyan elvetemült, aki elolvassa a Twilight sagához tartozó könyvecskéket. Mivel úgy gondoltam, ez még egy normális könyv (tehát nem képregény, rendezői zsebkönyv stb.), ezért csináltam is neki egy kihívást, mivel megérdemli!
A részvételhez szükséges:
~ megnyomni a 'Részt veszek' gombot,
~ beilleszteni az olvasási linket,
~ ha akarsz, írhatsz véleményt, meg a csillagozásodat, értékelési linkedet is beillesztheted, de nem muszáj.
Az olvasások bármilyen nyelven jók, pár könyvet már beraktam más nyelven is a "Könyvek" fül alá.

Fent látható könyv olvasási linkjét beraktam, és ezzel megkaptam a 48. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése