2019. május 7., kedd

Orvosnál

Jóapám ma lenne 97 éves, és már 36 éve nincs velünk. Felfoghatatlan ez az idő...
Honesty "zaklatása" miatt jóval előbb fel kellett kelni, mint ahogy amúgy is kéne...
Összepakoltam szemeteszsákba a szárazkenyeret. Mivel már nem cipelem anyámhoz, ezért jelenleg öcsémhez vittem le, amikor amúgy is mentem anyámért. Neki autón azért egyszerűbb, aztán meggondolom még, mit fogunk ezentúl ezzel csinálni.
Ötödik napja az antibiotikumnak, vízhajtós nap a szokott gyógyszereken kívül. Az Apranax esetleges. Ha úgy érzi, hogy nem bírja a fájdalmat, nyilván inkább vegye be.
Ebédre tepsis sült malacot dinsztelt krumplival választott anyám, én pedig a tegnapi csirkecombpörköltöt ettem, csak mivel elfogyott a nokedli, ezért főztem ki hozzá makarónit.


Postás csengetett, megjött az fht.-m.
Anyám vett be Dipankrint, mert szerinte túl sokat evett.
Orvoshoz készültem, gondoltam, hogy hátha szerencsém lesz és nem kell órákat ott tölteni, mindenesetre nagyon kiíratásra várt a szívgyógyszerem.
Elég hamar rám került volna a sor, ha egy bácsi pofátlanul meg nem előz. Ugyanis én még tippeltem két hölgyre, akik már ott ültek az első sorban, mikor én odamentem; szóval mikor következett az új beteg, én, ugye, haboztam és rájuk vártam... de mint kiderült, a szomszéd rendelőhöz vártak! A bácsi meg fogta magát, és gyakorlatilag beslisszolt teljesen hátulról! A többiek mondták is a magukét...
Mindegy, így legalább gondoltam, hogy akkor az ő kivárása után tényleg én következem.
Kiírattam a gyógyszereket, elbeszélgettünk a doktornővel anyámról, hiányzó adatokat töltöttünk ki a gépben (születési hely, ilyesmi...). Kértem valami enyhe altatót, mert egyre kellemetlenebb ez a nem alvás, illetve ez az abszolút felületes "alvásféleség"... Valamint mutattam az onkológiai ambulánslapot, melyen ott van a reumatológiai beutaláshoz való háziorvosi segítségkérés... mivelhogy látni akarják a DEXA-eredményemet.
Ezek után mentem a gyógyszertárba, majd a gyógynövényboltba mentem be egy aloés fogkrémért, azután pedig az ottani Coopba.
Szilvi közben nem volt itthon az iskola és a Bencéért menés között... de szerencsére anyámmal nem volt probléma.
Elpakoltam, átöltöztem.
Anyám Duna tévézett, néha szunyált.
Fél 8-kor megfésültem, majd levittem öcsémékhez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése