2019. május 13., hétfő

Hűvös hétfő

Hideg, szeles, borús idő; időnként esik némi eső is.
Öcsémnek szülinapja van, ma 61 éves. Szinte hihetetlen. Gyerekkorunkban olyan nagy különbség volt az az 1 év 8 hónap, hogy sokáig kisdedként kezeltem, szinte középiskolás koromig. Aztán rájöttem, hogy saját osztályomban is vannak olyanok, akik majd' 1 évvel fiatalabbak is lehetnek nálam, mivel én halasztottam.
Szokásos korán kelés és reggeli teendők, anyám felhozása, ellátása.
Volt még húsos makaróni, és bár kínáltam mást is, ő ragaszkodott ahhoz. Nagyon kedvel mindenféle húsos tésztát.
Délelőtt dianás cukrok, rizses csoki, délután banán, mézes süti volt a kiegészítés a teáztatás mellett.

Postáscsengetés, ajánlott levél, nekem. Kormányhivataltól jött az aktív korú felülvizsgálati határozat. Már vártam, 19-én van ennek az eseménynek az évfordulója... 15 napom van elintézni a dolgokat. Azt sose tudom, hogy naptári 15, vagy munkanapok szerinti... de mindegy, mindig is igyekeztem az ilyen dolgokat minél hamarabb rendezni, nem szeretek semmit utolsó napokra hagyni.
Elolvastam két bongócos mesekönyvet...

Telefonált a nagyerdős-madaras kirándulásokról megismert és kedvelt ismerősöm, aki végül is átveszi egy barátnője számára a lemondott helyemet a zempléni kirándulásról. Meglepődtem, mert már itt is volt a ház előtt... A helyzetet ismerve nem szándékozott feljönni, úgyhogy gyorsan gatyába ráztam magam és lementem. Beszélgettünk kicsit, fájlalta, hogy nem tudtam menni, emlegettek is... meg hát elméletileg hiányoztak a fotóim is... Hát hiába, ez van. 9800 volt a kirándulás, tízet adott. Mivel számítottam erre, eleve vittem le 200 Ft-ot, de az istennek nem fogadta el, már így szánták.
Örültem én is, hogy ezen is túlvagyunk...

Aztán még Dani is jött, hozta a szennyest.
Este összepakoltunk, fésülés, majd levittem fél 8-kor, a sorozata után.
Itthon Konyhafőnököt és BK-t néztem, ettem sajtkrémes kenyeret szalámival, uborkával.
Lefekvéskor bevettem egy Rudotelt, mert rosszul alszom. Hiába vagyok álmos, az agyam egy része csak pár órán át kapcsol ki. Ha meg már működni kezd, mondjuk, 4-5 óra alvás után, az istennek nem tudok, csak fetrengeni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése