2018. október 2., kedd

Kedden

Szilvire rábíztam, megvette a bérletemet.
Szokásos itthoni teendők, majd főztem csirkecombpörköltet makarónival.

Amúgy a nap nagy részében blogpótlással foglalkoztam, olvastam, neteztem.
Mivel rájöttem, hogy végre működik nálam is az Rtl Most -- hihetetlen, de semmit nem kell tennem, be vagyok jelentkezve (mert eddig jó ideje nem fogadott el, kritizálta mind az e-mailcímemet, mind a jelszómat), ahogy régen; valamint nem közli ezerszer, hogy lejátszó híján nem tudom lejátszani a kiválasztott bármit --, egyszóval normálisan működik: így megnéztem az idei Nyerő páros 1-6. részeit. Akartam nézni, de valamivel egy időpontban volt... és azért sajnáltam, mert szerettem volna látni. No, most megnéztem a 6 első részt.
Este még Survivor és BK volt porondon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése