2018. október 9., kedd

Áttörés -- saját rántott

Hosszú idő óta most csinálok először rántottat. A tavalyi év, a betegségem akut ideje alatt mivel nem ettem szinte semmit, ennél egyszerűbb kajákat sem csináltam egyáltalán. Ugyanis ha megcsináltam egy zacskós levest úgy, hogy háromszor kellett ájulás előtti állapotban ágyhoz rohanni, akkor azt hiszem, ez érthető.
Lényeg, hogy az itthon lévő prézlik megavasodtak, újat szándékosan nem vetettem vagy vettem. Minek? A panírozás és sütés igen hosszadalmas folyamat, ha egy zacskós leves főzését nem bírom ki, akkor ne áltassam magam.
Szóval nem volt itthon prézli. De mostanra lett, úgyhogy csináltam némi rántott csirkemellet, egy nagy filézettből lett 6 kisebb szelet. Tört krumplit csináltam hozzá, és olyan jólesett, hogy ihaj. Nyilván mindenki el tudja képzelni, de nagyjából majd' két év óta ez az első rántott cuccom, le kellett fotózni.😃


A DPD-től kaptam mélt, hogy holnap csomagom fog érkezni, holnap reggel megkapom az egyórás intervallumot.

Neteztem, olvastam, cseteltem, játszottam.
Este anyám málnalekvárjával ettem vajas-lekváros kenyeret.
Megnéztem a Survivort és a BK-t.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése