2018. október 27., szombat

Dógos szombat

Környezet-, macska- és magam körüli dolgok elrendezése után gépben olvastam.
Eredményesen, mintegy 7 mesekönyvvel végeztem.
Bencust elvitték délután.
Húsos spagettit főztem, jó sok tejföllel. Ami látszik rajta, az csak díszlet, azonkívül legalább három deci van belekeverve. Egy teljes zacskó tészta, fél kiló darált sertéscomb... így jut Daninak is, anyámnak is, és Szilviék is többször eszik. Nem tudok magam miatt két maroknyit főzni...


Mosdót sikáltam némi ecetezéssel.
Alomzacskókat rendeztem, megtelt az eredeti almoszsák, ilyenkor jól be kell kötni a szemeteszsákot is rajta, meg sehogy máshogy nem lehet vinni (a szemétledobóhoz), csak az alját megtámasztva magunkhoz. Nem is én szoktam ki- és felcipelni, megvárom, míg valamelyik gyerek vágja a témát. A nagydolgot külön gyűjtöm kis zacskóban, az sűrűbb kivitelt igényel; általában akkor, ha a konyhai szemetes is kivitelre kerül. Nálunk nagy szemetes van, 60 literes zsákkal, de így is kétnaponként ki kell vinni. Olyankor megy a kakiszacsi is...
Este X-faktor nézette magát, az utolsó válogató volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése