2018. április 10., kedd

Sportos kihívás

Sportok a könyvekben
T_Cintia14 kihívása, 202.-ként vettem részt rajta.


Sziasztok! :)

Úgy láttam, hogy elég sok könyvben említenek valamilyen sporttevékenységet. És mivel nem találtam ilyen kihívást, gondoltam, készítek egyet. :)
Amit tenned kell: 
~ „Részt veszek” gomb megnyomása.
~ Olvass el legalább egy könyvet, amiben megemlítik, hogy valaki sportol, rendszeres hobbiként vagy versenyszerűen.
~ Én és a könyv link, csillagozás. Szöveges értékelés nem feltétel.
~ Egy idézet, amiben említik azt a bizonyos sporttevékenységet, amikor éppen sportol valaki.
~ Kihívás ideje alatt teljesíts! (2017. július 18. – 2018. július 18.)
~ Újraolvasást is elfogadok.
Nem fogadom el:
~ Pár perces olvasások.
~ Pl. amikor lemegy valaki a boltba biciklivel -- ilyen nem számít.

Erre a polcra tegyétek fel a hozott olvasmányaitokat: (link)
Köszi :)
Jó olvasást! :)

Ruth Ware: Sötét erdő közepén
"Otthon majdnem minden nap futok. Négy különböző útvonalam van – jó időben a Victoria Parkban, sötétben az utcán futok. Minden héten van pár szabadnapom, mert állítólag az izmoknak is szükségük van pihenésre, de előbb-utóbb eljön a pillanat, amikor már nem bírom tovább, és akkor futnom kell."

Megkaptam a 332. kitüntetést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése