2018. április 10., kedd

Mosolygós kihívás

Mosoooly! *5*
Antal_Zsuzsi kihívása, melyen 331. résztvevő voltam.


Sziasztok, Kedves Molyok!

„A mosoly olyan, mint egy bátorító, gyöngéd ölelés, mellyel élni segítjük egymást.”
(Simon András)

Még tavaly nyáron, egészen pontosan június 17-én indítottam el a legelső mosolygós kihívást. Elég sokan teljesítettétek, majd még többen csatlakoztatok a többi fordulóban is. A harmadik forduló után, amikor azt kérdeztem, hogy legyen-e következő forduló, rengetegen írtátok, hogy szeretnétek még, és voltak, akik amikor hozták a teljesítésüket, jelezték, hogy szívesen részt vennének egy ötödik körben is. Szóval szeretném Nektek megköszönni az eddigi lelkesedést, és íme, itt van a mosolygós kihívás utolsó, vagyis ötödik fordulója. A szabályok nem változtak, minden maradt úgy, ahogy volt. :) 

Mint ahogyan az már a címből is kiderült, ebben a kihívásban a mosolyok és a mosolygós szereplők állnak a középpontban. 
A feladat egészen pontosan az lesz, hogy elolvassunk egy darab olyan könyvet, amelyben az egyik szereplő elmosolyodik. Ez lehet egy boldog, fülig érő mosoly, egy egyszerű kis félmosoly vagy akár egy boldogtalan, szomorkás mosoly is. A lényeg, hogy valaki mosolyogjon (tehát az olyan mondatokat, hogy ezen majdnem elmosolyodtam, meg hasonlók, nem tudom elfogadni). Szintén nem fogadom el a vigyor kifejezést (és egyéb szinonimáit sem), szóval csak mosolygó szereplők jöhetnek.

Tehát a feladat röviden összefoglalva:
♥ Jelentkezz a kihívásra.
♥ Olvass el egy könyvet, amely megfelel a fenti kritériumoknak.
♥ Küldd el az olvasásodat (csak pontos, kihívás kezdete utáni olvasásokat fogadok el, szöveges értékelés nem kötelező) és a mosolygós idézetet is.
♥ Örülj a kitüntetésnek!
Mindenkinek jó olvasást kívánok! :)

Stacey O'Brien: Wesley, kedvesem c. könyvét hoztam ide is:
"Szorongva kérdeztem, hogy hazahozhatom-e a baglyot, de Wendy mosolyogva paskolta meg a ló nyakát.
– Egy gyöngybagoly! Ő lesz a család szeme fénye!"

Megkaptam a 333. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése